تصویر گربه ای غول پیکر در یک تبلیغ از فناوری نمایشگر سه بعدی در ژاپن مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد پیشرفت علم و ظهور فناوری‌های نوین در جهان هستیم. یکی از این فناوری‌های نوین که در ساخت محصولات جدید الکترونیکی بکار گرفته می‌شود فناوری نمایشگرهای سه بعدی است. نمایشگر‌های فوق واقع گرایانه که پس از تبلیغ در خیابان‌ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرند. به تازگی فیلمی از تبلیغ یک گربه سه بعدی در ژاپن به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که فناوری حیرت انگیز سه بعدی در واقعی نشان دادن آن را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که از یکی از خیابان‌های شهر توکیو تهیه شده چنین به نظر می‌رسد که این گربه در لبه بالکن ایستاده و حرکت می‌کند.  این نمایشگر سه بعدی به بیننده در نگاه اول چنین القا می‌کند که گربه‌ای واقعی روی لبه ساختمان ایستاده است. برخی از عابران با دیدن این فناوری مجذوب آن شده و با تلفن همراه خود از آن فیلم گرفتند.


بیشتر بخوانید

کیفیت بالای نمایشگر سه بعدی، عابران را فراری داد!


ویدئویی که در توئیتر منتشر شده تاکنون بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده داشته است. استقبال کاربران از این فناوری در ژاپن در حالی خبرساز می‌شود که چند ماه پیش نیز ویدئویی که نصب یک نمایشگر سه بعدی در یکی از خیابان‌های چین را نشان می‌داد مورد توجه کاربران قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.