شکایت باشگاه استقلال از یحیی گل محمدی

باشگاه استقلال از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل صحبت‌های او علیه تیم استقلال به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

با اینحال ذکر چند نکته در جواب سرمربی پرسپولیس خالی از لطف نیست.

۱- اعداد و ارقامی که گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر او تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای میم و آقای گاف، قضاوت کند؟

۲- انتشار قرارداد‌ها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا او قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قرارداد‌ها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.

۳- این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!

۴- ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده، اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون "هوچی گری" ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۰
ادم میترسه دست تو مماخش بکنه میگه الانه که کیسه ازم شکایت بکنه :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۰
اینم آدم شده واسه ما،،،اگه وزارت پشتتون نبود که بازم داشتین سجده شکر بجا می آوردین والان دنبال نتایج فوتبال اروپا بودین..هواداران پرسپولیس یکبار تعصب کور کورانه رو کناربذارن ،واقعا اگررفتار گل محمدی رو هر مربی دیگه ای انجام میداد کمیته انضباطی اینطوری انقدرمنفعل عمل میکرد؟؟؟ بخاطر یه کبوتر لنگ پوش آقایی رو وقتی تو سپاهان بود شب قبل از مسابقه محروم کردن ولی الان خود آقایی مصونه وشامل کاپیتولاسیونه وهررفتاری ازش سر بزنه دیگه جز خواص محسوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۰ تير ۱۴۰۰
جای این هوچی گریها برید خودتونو برای فصل بعد آماده کنید.این فصل که تکلیفش معلومه ،مثل چهار سال قبل پرسپولیس قهرمانه.
-
سالار
۰۸:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۰
اگر جایی نسوزه صداشون در نمیاد. بذارید بسوزن کیسه ها
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۵:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۰
تهمت؟؟؟؟؟ عین واقعیته!!! اگه راست میگید قرارداد بازیکنانتون رو منتشر کنید!!111
آخرین اخبار