پیش بینی تولید بیش از یک میلیون تن محصول در حوزه جهاد کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پیش بینی تولید یک میلیون و ۹۰ هزار تن محصول در حوزه جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اکبری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تولید محصولات زراعی، باغی و دامی از میانگین یک میلیون و ۴۰ هزار تن پارسال، به یک میلیون و ۹۰ هزار تن خواهد رسید.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال محصولات کشاورزی ۵۰ هزار تن، محصولات باغی ۶ هزار تن ، محصولات زراعی ۳۰ هزار تن و محصولات دامی ۱۱ هزار تن افزایش می‌یابد.

اکبری اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف گذاری انجام شده در بخش کشاورزی و افزایش بهره وری و کیفیت در واحد سطح، اصلاح و نوسازی باغات، قنوات و الگو‌های کشت در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به این که برای رسیدن به این اهداف زیر ساخت‌هایی مانند تأمین اعتبارات عمرانی نیاز است تصریح کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای این امر مصوب شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.