مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۷هزار و ۸۰۰ جوان دراستان منتظر دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی ,مدیرکل وزرش و جوانان استان همدان با بیان اینکه از آغاز امسال تا کنون ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام ازدواج از سوی بانک‌های عامل به درخواست کنندگان پرداخت شده است گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ جوان هم منتظر دریافت وام ازدواج هستند.

او همچنین بیان کرد: مسکن ملی جوانان در استان با همراهی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نخستین استان کشور، کلید خورده و معاونت ورزش و جوانان در حال ثبت نام جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه وظیفه ما کمک به جوانان در بخش‌های مشاوره‌ای ازدواج است، افزود:  ۵ مرکز مشاوره ازدواج در شهرستان‌های استان فعالیت دارند که ۳ مرکز در شهر همدان است.

سیفی اضافه کرد: اکنون در روز‌هایی به سر می‌بریم که اگر خوب مدیریت شود بهترین فرصت ازدواج است چرا که بسیاری از هزینه‌ها و موانع ازدواج آسان مانند: هزینه تالار و پذیرایی به دلیل شرایط کرونایی حذف شده است.

او با تأکید بر اینکه جوانان مسئولیت پذیر در سنین ۱۹ تا ۲۴ سال در جامعه موفق‌تر عمل کرده اند گفت: جوانان ما نباید از ابتدا به دنبال فراهم کردن همه امکانات رفاهی مثل خانه و خودروی شخصی باشند چرا که معنای زندگی تلاش برای کامل شدن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: اگر جوانان انگیزه و استقلال داشته باشند، قطعا خدواند یاری‌گر خواهدبود.

منبع :فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.