برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بیرجند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری طرح نشاط معنوی تا نیمه مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند و درمیان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خدایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکار‌های موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

او افزود: بنابراین اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد.

خدایی بیان کرد: در این راستا ضروری است با اجرای هوشمندانه برنامه «نشاط معنوی» در آستان مقدس امامزادگان نسبت به اجرای برنامه‌های ترکیبی آن به دو شیوه مجازی و حضوری اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری طرح «نشاط معنوی» از ۱۰ تیرماه لغایت نیمه مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند و درمیان خبر داد و بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح ویژه برنامه جشن ولایت علوی در اواخر تیرماه اجرا خواهد شد.

او گفت: طرح نشاط معنوی در محل امامزادگان باقریه (ع)، امامزاده زیدالدین ابراهیم موسی (ع)، امامزاده سید محمد یشد (ع) و امامزاده سید زهرا (س) برگزار می‌شود.

خدایی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و اظهارکرد: تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب و نو مانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری موثر، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی از جمله اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند عنوان کرد: امسال ضروری است توجه ویژه‌ای به مسأله مهارت آموزی و توانمند سازی دانش آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی به عنوان یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.