امسال خیرین سلامت با مشارکت در اجرای ۶ طرح بهداشتی، درمانی ۲۰ میلیارد تومان به بخش سلامت چهارمحال و بختیاری کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال خیرین سلامت با مشارکت در اجرای ۶ طرح بهداشتی، درمانی ۲۰ میلیارد تومان به بخش سلامت استان کمک کردند.

او افزود: یکی از مهمترین این طرح‌ها مشارکت در ساخت کلینیک تخصصی، آموزشی و درمانی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از سوی خیران نیک‌اندیش حاج هیبت‎الله ضیایی و حجت‌الله رئیسی نافچی بوده است.


بیشتر بخوانید


قادری اضافه کرد: این ۲ خیر متعهد شدند تا برای احداث این کلینیک به میزان ۶ میلیارد تومان مشارکت کنند.

او ادامه داد: این کلینیک در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع زیربنا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد احداث می‌شود که تفاهم‌نامه آن به تازگی مبادله شده است.

قادری گفت: دیگر طرح‌هایی که خیرین سلامت در سالجاری متعهد شده‌اند شامل چند باب پایگاه اورژانس و کلینیک بیماران خاص است.

او با بیان اینکه با مشارکت مجمع خیرین سلامت ۸۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی به مراکز درمانی و بهداشتی استان اضافه شده است، اظهار داشت: همچنین ۱۰۰ هزار مترمربع زمین برای احداث فضا‌های بهداشتی و درمانی از سوی مجمع به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا شد.

قادری از احداث ۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در استان طی سال‌های اخیر از سوی مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث خانه بهداشت، آزمایشگاه، کلینیک، خانه پزشک و مراکز درمانی روستایی و شهری بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار