معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی از بهره مندی ۷۱۵ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در ۱۷ مرکز شبانه روزی توانبخشی، مراقبتی و نگهداری در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

رضازاده معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۱۷ مرکز توانبخشی، مراقبتی و نگهداری شبانه روزی در استان فعال است که در سه ماهه نخست امسال به ۷۱۵ نفر به صورت شبانه روزی خدمات ارائه شده است.

او افزود: در حال حاضر ۶ مرکز برای سالمندان، ۳ مرکز معلولان ذهنی، ۳ مرکز بیماران روانی مزمن، ۱ مرکز معلولان جسمی حرکتی، ۳ خانه کوچک معلولین ذهنی و ۱ خانه حمایتی سالمندان در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

رضازاده با اشاره به اینکه ۲ مرکز توانبخشی مبتنی بر خانواده در شهرستان‌های بیرجند و قاین وجود دارد اظهار کرد: به ۱۷۸ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن  از سوی مراقبین  خدمات ارائه شده است .

معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای هر فرد ماهانه مبلغ ۶۷۲ هزار تومان یارانه واریز می‌شود ، تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ ۷۳۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یارانه به مراکز شبانه روزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.