معاون آموزش‌ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: تابستان یکصد ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزانی که در پیش‌دبستانی شرکت نکردند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معصومه خدابنده لو، معاون آموزش‌ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: در سال تحصیلی گذشته، به دلیل شرایط کرونایی، تعداد افرادی که برای کلاس‌های پیش دبستانی نام نویسی کردند، کم‌تر از حد انتظار بود.

او افزود: با توجه به لزوم آموزش برخی نکات و مهارت‌ها برای ورود به دبستان، برنامه ریزی کردیم تا ۱۰۰ ساعت آموزش در مرداد، برای این نوآموزان، برگزار کنیم.

معاون آموزش‌ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه هدف از این طرح، ایجاد فرصت آموزشی برابر است، ادامه داد: اگر ستاد مدیریت کرونا استان، اجازه دهد این دوره‌ها به صورت حضوری و در غیر این صورت، مجازی برگزار خواهد شد.

خدابنده‌لو عنوان کرد: نوآموزان روستایی و دو زبانه، لازم است که این دوره‌ها را به صورت حضوری بگذرانند تا مهارت‌های لازم برای ورود به پایه اول را کسب کنند.

او در رابطه با نحوه نام نویسی در این دوره‌ها، گفت: زمان نام نویسی در پایه اول، مدیران مدارس باید نوآموزانی راکه دوره پیش‌دبستانی نگذراندند ،برای حضور در این طرح، راهنمایی کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.