واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال در شهرستان گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران گفت: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال و افراد جامانده در این شهرستان آغاز شده و افراد این رده سنی برای تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند.

آرین غلامیان افزود: پس از ثبت نام بر اساس سیستم نوبت دهی برای افراد پیامک ارسال و ساعت و مکان واکسیناسیون برای افراد ارسال می شود و این افراد در ساعات اعلام شده با مراجعه به مکان مشخص شده واکسینه می‌شوند.

غلامیان اجرای طرح ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir را ضروری دانست و گفت: در این طرح ضمن اینکه از ازدحام افراد در مکان‌های واکسیناسیون جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه واکسیناسیون صرفا برای افرادی که پیامک دریافت کرده اند انجام می شود و با ارائه کارت ملی انجام می‌شود افزود: تاکنون حدود ۸۲۴ نفر افراد بالای ۶۰ سال به بالا در شهرستان گچساران علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گچساران با بیان اینکه افراد بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir از حضور در مراکز تزریق واکسن خود داری کنند گفت: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت واکسن کرونا حتما در این سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.