خدادادی گفت: با پایش دقیق تردد افراد در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان، از ورود ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا به کشور جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طولانی شدن زمان شیوع ویروس سبب خستگی مفرط کادر درمان و فرسودگی زیرساخت‌های بهداشت و درمان شده است که واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و قرنطینه برای کمک به عبور از این شرایط بحرانی بسیار مورد نیاز است.

اوافزود: برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون ضروری است جمعیت هلال احمر نیز در این زمینه نقش آفرینی کند که این جمعیت با افزایش مراکز تزریق واکسن، همکاری‌های خود با دانشگاه علوم پزشکی را تداوم بخشیده و مثل همیشه در کنار مردم است.

خدادادی  در خصوص  عملکرد آزمایشگاه‌های پی سی آر فعال در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه هم تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های مهم این آزمایشگاه‌ها در روند کنترل نسبی کرونا ویروس، پایش مناسب تردد کنندگان بوده است که از ابتدای امسال تاکنون، ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا شناسایی شده و از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری و یا به مراکز قرنطینه منتقل شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار