مدیرکل پست استان قزوین گفت: نرم افزار رصد خودرو‌های حمل و توزیع بار مرغ به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این محصول از سوی این شرکت طراحی و ساخته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محسن بخشی مدیرکل پست قزوین در نشست کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: نرم افزار (اپلیکیشن) رصد خودرو‌های حمل و توزیع بار مرغ به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این محصول طراحی و ساخته شده و با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی این نرم افزار اجرایی شده است.

به گفته بخشی، این نرم افزار به مرور در اختیار فعالان تولید و توزیع مرغ قرار می‌گیرد.

وی گفت: این نرم افزار در سه کشتارگاه فعال شده و روزانه حمل و توزیع ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ از محل کشتارگاه تا فروشگاه را رصد می‌کند و اطلاعات آن می‌تواند در دسترس دستگاه‌های اجرایی مانند دامپزشکی، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و نهاد‌های نظارتی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با اجرای این نرم افزار امکان توزیع خارج از شبکه مرغ از میان می‌رود و مشکلات مردم به توزیع مرغ به حداقل می‌رسد.

مدیرکل پست استان گفت: این نرم افزار را می‌توان به منظور رصد چرخه توزیع سایر کالا‌های اساسی را نیز مورد استفاده قرار داد.

وی با اشاره به خدمات پستی شرکت پست به شهروندان در همه ایام سال، گفت: شرکت پست قزوین پارسال ۲ میلیون مرسوله را ارسال و یک و نیم میلیون مرسوله را توزیع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار