رئیس شورای اسلامی شهر بافق:

شهردار بافق به زودی مشخص می‌شود

علی اصغر رنجبر گفت: حداکثر دو روز آینده، شهردار بافق انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اصغر رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر بافق در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: برای انتخاب شهردار حداقل ۱۰ جلسه با اعضای شورا تشکیل شده و از بین کاندیدا‌ها یک نفر با توجه به رزومه و برنامه کاری انتخاب می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار گرفته نشده است، افزود: حداکثر دو روز آینده شهردار بافق مشخص می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق تصریح کرد: فرهنگ، عمران، درآمد پایدار، شهر هوشمند و فضای سبز برخی از محور‌های مورد توجه برای انتخاب شهردار است.

رنجبر بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم با توجه به عملکرد افراد، شهردار انتخاب شود.

او ادامه داد: توسعه همه جانبه شهر، عدالت محوری، استفاده از ظرفیت شهرستان، مطالبه حق و حقوق مردم و در آمد پایدار شهر برخی از اولویت‌های منطقه است که اعضای شورای اسلامی شهر آن را دنبال می‌کنند.

سید علی نوروز زاده شهردار فعلی بافق هم در خصوص شبهات ایجاد شده برای تندیس سردار سلیمانی، گفت: برای ساخت تندیس و یا مجسمه با هنرمندان کشوری تبادل نظر می‌شود و نظرات در شورا مطرح و با حضور هنرمندان و صاحب نظران، کارشناسی و اجرا می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز بافق ۱۱ و ۴ دهم است، افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، سالانه یک و چهار دهم به سرانه فضای سبز بافق اضافه می‌شود.

شهردار بافق ادامه داد: آب شرب بافق صد درصد از فضای سبز شهر جداست.

در نشست شهردار بافق و اعضای شورای اسلامی شهر، خبرنگاران به ارائه مسائل و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و خواستار رفع آن‌ها شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شورای شهر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.