بوشهر باز هم در تعداد قربانیان روزانه کرونا نمره ۲۰ را گرفت و جمع فوتی‌های این بیماری از هزار و ۶۰۰ نفر گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۸۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۷۵ نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته بستری‌شده‌اند که ۸۴ نفرشان به کرونا مبتلا هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۲۸ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه امروز ۲۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در این استان ثبت شده است، عنوان کرد: ۲ مرد ۶۳ و ۵۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت، ۶ مرد ۶۸، ۶۶، ۶۲، ۵۰، ۴۰ و ۲۶ ساله بدون سابقه بیماری، ۹ زن ۶۹، ۶۸، ۶۸، ۶۳، ۶۰، ۵۳، ۵۲، ۴۷ و ۴۰ ساله با سابقه بیماری کلیوی، فشار خون و دیابت، و ۳ زن ۴۸، ۳۱ و ۴۸ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان جدید کرونا در بوشهر هستند.

کشمیری ادامه داد: از جمع ۲۰ فوتی امروز ۹ نفر بدون بیماری زمینه‌ای بوده‌اند که نشان دهنده این است  همه افراد باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۳۸ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون، ۷۴ هزار و ۳۱۳ نفر به کرونا مبتلا شده و هزار و ۶۱۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری بیان کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خودداری از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم.

او از مردم خواست که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.