آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)ویژه برنامه های شب و روز عاشورای حسینی در حرم مطهر را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام محسن آمره ،مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در گفت‌وگویی با تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به بیان برنامه‌های شب و روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت پرداخت و اظهار کرد: مراسم شب عاشورا و شام غریبان در حرم مطهر بانوی کرامت بلافاصله بعد از نماز عشاء در صحن صاحب الزمان (عج)حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده و سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار و از شبکه قرآن و نور به صورت زنده پخش  شد.

او افزود: همچنین مراسم احیای شب عاشورا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان، مداحی رضا ایزدی و قرائت قرآن با نوای مهدی فروغی در صحن صاحب الزمان (عج) دنبال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: مراسم عزاداری صبح عاشورا در حرم مطهر از ساعت ۸:۳۰ با قرائت زیارت عاشورا  آغاز خواهد شد و پس از آن از ساعت ۱۰ سخنرانی، سینه زنی و نوحه سرایی تا اذان ظهر در صحن امام رضا علیه السلام دنبال خواهد شد که این مراسم از شبکه استانی قم به صورت زنده پخش خواهد شد.

او گفت: همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی قبل از نماز ظهر از ساعت ۱۱:۳۰ در صحن صاحب الزمان (عج) حرم بانوی کرامت سخنرانی و مقتل‌خوانی خواهد داشت که این مراسم از صفحات آستان مقدس بانوی کرامت در فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

آمره افزود: بعد از نماز ظهر و عصر نیز حجج اسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و علیرضا صادقی واعظ به سخنرانی و مقتل خوانی خواهند پرداخت و سیدعلی حسینی‌نژاد مداحی خواهد کرد.

او اضافه کرد: عصر روز عاشورا نیز زیارت ناحیه مقدسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار