برنامه هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم با ۶۰ میلیون تماشای زنده و غیر زنده در روبیکا مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم با ۶۵ میلیون تماشای زنده و غیر زنده در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال کاربران پلتفرم‌های دیجیتال قرار گرفت. در گزارش منتشر شده توسط اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران آمده: "برنامه هیئت‌ها حدود ۶۰ میلیون بار در سوپراپلیکیشن روبیکا و ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار بار در پیامرسان آیگپ دیده شده است. "

براساس این گزارش، ویژه برنامه تولیدی همراه اول با نام «مهلا» که در دهه اول محرم در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ به‌صورت زنده پخش می‌شد حدود ۳۳ میلیون بار تماشا شد که سهم روبیکا ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تماشا و سهم آیگپ ۸ میلیون و ۷۷۱ هزار تماشا بود.

پوستر برنامه مهلا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیئت‌های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیئت‌های متقاضی، سعی در برگزاری هرچه بهتر مراسم هیئت‌ها کرده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار