آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیات جدید احتمالی در غزه

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه حماس مسئول همه اتفاقاتی است که در نوار غزه رخ می‌دهد، از آمادگی ارتش اسرائیل برای آغاز عملیات جدید احتمالی در غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معاریو، آوی کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به تهدیدات پیش روی این رژیم از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیات نظامی جدید احتمالی در نوار غزه خبر داد.

وی در این راستا گفت: ارتش اسرائیل پس از اتمام عملیات نگهبان دیوار‌ها موسوم به نبرد شمشیر قدس، خود را برای آغاز عملیات احتمالی دیگر در غزه آماده می‎کند.

آوی کوخاوی با تاکید بر اینکه نقض حاکمیت اسرائیل از سوی هر کسی که مطرح شود، پذیرفتنی نیست گفت: حماس مسئول همه اتفاقاتی است که در نوار غزه رخ می‌دهد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه، ایران یکی از اولویت های ارتش اسرائیل محسوب می‌شود گفت: از سوی دیگر این امر نیز ممکن است که در آینده نزدیک غزه در اولویت ارتش اسرائیل قرار گیرد.

بیش از ۳ ماه از زمان پایان عملیات «شمشیر قدس» در نوار غزه گذشته است و تاکنون اثری از توافق میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی در عرصه میدانی دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار