مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان علت واریز نکردن حقوق اتوبوسرانان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید عباس روحانی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: علت اینکه گاهی اوقات حقوق پرسنل شرکت اتوبوسرانی شهرداری دیر واریز می‌شود، این است که پیمانکاران برای دادن صورت‌وضعیت تعلل و بی‌نظمی می‌کنند.


او اضافه کرد: حدود ۲ هزار نفر در شرکت اتوبوسرانی مشغول به فعالیت هستند که عمده‌ای از آن‌ها با خود شرکت واحد اتوبوسرانی، قرارداد رسمی دارند.


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بیان کرد: ما از نیرو‌های شرکتی هم استفاده می‌کنیم و همچنین در بخش فنی و تعمیراتی هر ساله در مناقصه سالانه، پیمانکارانی را انتخاب می‌کنیم.


روحانی افزود: وقتی پرسنل به صورت فردی یا حجمی کار‌های تعمیراتی را انجام می‌دهند، پیمانکار صورت‌وضعیت را برای شرکت واحد ارسال می‌کند و شرکت واحد هم موظف است تا حقوق کارکنان را پرداخت کند.


او گفت: حقوق اتوبوسرانان به‌روز است و واریز آن هفتم هر ماه انجام می‌شود، اما اگر پرداخت حقوق‌ها دیر انجام شود، این نتیجه بی‌نظمی است که از سوی پیمانکاران برای دادن صورت‌وضعیت انجام شده‌است.


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ما به صورت قانونی با این نوع از پیمانکاران برخورد می‌کنیم و خودمان برای پرداخت صورت‌وضعیت‌ها وارد عمل می‌شویم و این مشکل را حل می‌کنیم.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.