برخی منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند‌.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از برخی منابع خبری همچون؛ شبکه «الجزیره» و خبرگزاری فلسطینی شهاب از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند‌.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در رابطه با این حادثه گزارش داد که هواپیما‌های بدون سرنشین رژیم صهیونیستی، سایت صلاح الدین واقع در نوار غزه را هدف حمله قرار داده اند.

این رسانه اعلام کرد که، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار اقدام به حمله به یک موضع متعلق به مقاومت فلسطین در شرق بیت حانون واقع در شمال نوار غزه کردند.

برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که این حمله در پاسخ به تظاهرات مردم فلسطین در مرز این منطقه با شهرک‌های صهیونیست‌نشین صورت گرفته است.

رادیو اسرائیل نیز گزارش داده است که؛ ارتش این رژیم اقدام به بمباران اهدافی در نوار غزه و در پاسخ به آتش سوزی‌های اخیری که درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه صورت گرفته، کرده است.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز به بهانه زخمی شدن یکی از افسران خود به برخی مناطق در نوار غزه حمله و وحشی گری خود را اثبات کرد.

ساعاتی پیش، اتاق مشترک عملیات گروه‌های فلسطینی شنبه شب از آغاز تدریجی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر پایه این گزارش، اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی که اقدام به ارسال بالون‌های آتش زا و مواد منفجره به سوی سرزمین‌های اشغالی می‌کند، روز شنبه اعلام کرد این افزایش تنش تدریجی از شنبه شب در شرق نوار غزه آغاز می‌شود؛ همچنانکه پرتاب بالن‌های آتش زا و مواد منفجره از روز یکشنبه شروع می‌شود.

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام کرد به تمامی ملت فلسطین در هر کجایی که هستند؛ خصوصا ملت فلسطین در نوار غزه تحت محاصره و روح شهدا درود می‌فرستد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار