جنبش حماس تاکید کرد که مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد ادامه محاصره نوار غزه و تشدید بحران انسانی در این منطقه متوجه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد ادامه محاصره نوار غزه و تشدید بحران انسانی در این منطقه متوجه رژیم صهیونیستی است.

فوزی برهوم ،سخنگوی حماس تصریح کرد: سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در قبال غزه اوضاع را در این منطقه به سمت تشدید تنش و درگیری پیش می‌برد.

برهوم تاکید کرد: ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و تعدی آن به حقوق ملی فلسطینیان را نخواهد پذیرفت و همچنان به مبارزات برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده خویش ادامه خواهد داد.

وی از همه طرف‌ها خواست به مسئولیت‌های خود عمل کرده و رژیم صهیونیستی را برای پایان دادن به محاصره ظالمانه غزه تحت فشار قرار دهد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که اگر مردم غزه به زندگی آزاد و شرافتمندانه دست نیابند، اشغالگران صهیونیست نیز رنگ آرامش را نخواهند دید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یک‌شنبه) چندین بار به یک موضع متعلق به مقاومت فلسطین در شرق بیت حانون واقع در شمال نوار غزه  حمله کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار