آیین افتتاح ۴۰ واحد مسکونی، درمانگاه دندانپزشکی و بازارچه کوی سازمانی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه در پادگان ابوذر با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر تقویت معیشت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تاکید دارند، گفت : ما خادم و خدمتگذار کارکنان و خانواده هایشان هستیم.

او گفت : در همین راستا یکی از اولویت‌های مهم ما آرامش و آسایش خانواده‌هاست که برای اجرای این برنامه بیش از نیمی از طرح‌های ۳۰ گانه لبیک، به این امر اختصاص داده شده است.

او افزود: رهبر انقلاب از کرمانشاه بعنوان سینه ستبر ایران اسلامی یاد کردند و پادگان ابوذر سینه ستبر جبهه‌های غرب کشور است.

او افزود: پادگان ابوذر، پادگان زخم خورده از دوران دفاع مقدس و پس از آن از زلزله آبان ۹۶ است و امروز توفیقی حاصل شد همرزمان خود را زیارت کرده و هم از نزدیک پیشرفت اقدامات در بحث آبادانی و زدودن غبار کهنگی از چهره پادگان را بررسی کنیم.

امیر حیدری ادامه داد: امروز پادگان ابوذر با اقدامات مناسبی که انجام شده از حالت کهنگی و جنگ زدگی درآمده است و تیپ ۷۱ از لحاظ آمادگی و توان رزمی هم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در صورت اقتضا از مرز‌های کشور حراست خواهد کرد.

او گفت: ۲۵ بلوک مسکونی که در جریان جنگ تحمیلی و در زلزله آسیب دیده بود با همت امیر شاطری بازسازی و امروز افتتاح شد که در راستای بهره برداری از مجموعه‌های فرهنگی و رفاهی تیپ ۷۱ نیز در این سفر انجام گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.