مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با تیم ملی سوریه نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه در اولین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: بازی مقابل سوریه می‌تواند سخت باشد، چون همه تیم‌ها برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند. هم ما و هم سوریه از یکدیگر شناخت داریم.

او افزود: نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، اما تجربه مسابقاتی که در بحرین سپری کردیم، برای این بازی‌ها به ما کمک می‌کند. در مجموع شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم به خوبی بتوانیم این ۲ بازی را پشت سر بگذاریم.

طارمی خاطرنشان کرد:  زمانی که در بحرین حضور داشتیم قرار بود در کنفرانس خبری شرکت کنیم، گفتیم آن جا بحرین است و شاید کسی از سرمربی و بازیکن ما سوال نکند. این جا ایران است و فکر می‌کردیم خیلی اتفاقات بهتری بیفتد و انرژی‌های مثبتی حاکم باشد. در بحرین، چون نیاز به ۴ پیروزی داشتیم کل ایران از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان گرفته تا صداوسیما و مردم پشت هم بودیم تا بازی‌ها را ببریم.  


بیشتر بخوانید


مهاجم تیم ملی گفت: رسانه‌ها همیشه تلاش می‌کنند، اما امروز در حالی که با سوریه بازی سختی داریم، آن همدلی را نمی‌بینم. پشیمان هستم الان در نشست خبری حضور دارم و اگر می‌دانستم شرایط به این صورت است، قطعا شرکت نمی‌کردم. سه امتیاز دیدار با سوریه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. کلمه بدی است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، اما امیدوارم با پیروزی مقابل سوریه همه را خوشحال کنیم و امیدوارم با برد فردا همدلی بین رسانه‌ها و مردم بیشتر شود. رسانه‌ها باید طوری عمل کنند تا در دل مردم جای بیشتری باز کنند.

پس از صحبت‌های طارمی، مسئول کنفرانس خبری به مهاجم تیم ملی اعلام کرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا خبرنگاران نمی‌توانستند در کنفرانس شرکت کنند و آنلاین در حال شنیدن صحبت‌ها هستند. طارمی سپس بیان کرد: زود قضاوت کردم و عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار