عسگری گفت: متأسفانه در برخی از مناطق کم‌برخوردار واکسیناسیون زیر ۵۰ درصد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عسگری فرماندار زنجان بااشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان زنجان، گفت: خدمت رسانی در مراکز واکسیناسیون زنجان به صورت منظم و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

او افزود: واکسیناسیون در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین در قالب ۱۰ تیم به صورت خانه به خانه در حال انجام است.

عسگری بااشاره به اینکه طبق شرایط سنی واکسیناسیون در کشور در حال انجام است، ادامه داد: اگر ستاد مقابله با کرونای استان زنجان  این اجازه را بدهد که شرایط سنی در روستا‌های صعب‌العبور برداشته شود، در این صورت افراد بالای ۱۸ سال در این مناطق واکسینه خواهند شد.

او گفت: متأسفانه در برخی از مناطق کم‌برخوردار واکسیناسیون زیر ۵۰ درصد انجام شده است و این میزان نسبت به گزارش‌های رسیده از سایر شهرستان‌ها با وجود واکسن کمتر است.

فرماندار زنجان بااشاره به اینکه طبق سخنان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که در همان آغاز کار خود، ارائه خدمات را منوط به ارائه کارت واکسن اعلام کردند، افزود: تصمیمات دیگری که در راستای انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون در شهرستان گرفته شده است، ارائه خدمات عمومی، اداری و بانکی منوط به ارائه کارت واکسن باشد، بنابراین اقدامات کارشناسی و مقدماتی در این زمینه انجام شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.