رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اول تیرماه تاکنون سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۸۷ درصد نوآموزان در استان ارزیابی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شهربانو بختیاری رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دوره پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور از اول تیرماه ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. 

بختیاری افزود: هفت پایگاه شامل پنج ثابت و ۲ سیار در حال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دوره پیش دبستانی و پایه اول  ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد است. 

او بیان کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۷۲ نوآموز دوره پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی در این  استان برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند که معادل ۹۰ درصد کل مشمولان است.  

بختیاری عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۸۵۲ تن از این تعداد معادل ۸۷ درصد تاکنون به لحاظ سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی شده اند. 

او ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد جزء پنج استان برتر کشور در زمینه نوبت گیری نوآموزان دوره پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی در طرح ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی است. 

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.