سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلی در حمل نهاده های دامی از جنوب به این استان وجود ندارد و این روند تسهیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ دستگاه انواع کامیون مناسب حمل نهاده‌های دامی، از استان عازم جنوب می‌شود و نهاده‌های دامی به موقع وارد استان خواهد شد.

او افزود: میزان ورودی روزانه نهاده‌های دامی به استان به‌علت تاخیر در روند اعلام بار مشخص نیست و این امر متناسب با وضعیت اعلام بار در سالن اعلام بار بندر امام خمینی (ره) انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


مالکی اضافه کرد: به‌ازای هر پنج بارنامه و یا چهار هزار کیلومتر پیمایش مسیر، یک جفت لاستیک و روغن تشویقی به رانندگان کامیون‌های حامل نهاده‌های دامی اختصاص می‌یابد.

او اظهار داشت: واکسیناسیون کرونای رانندگان ناوگان بار و مسافر چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا انجام شد و دُز اول واکسن رانندگان ناوگان مسافربری استان به پایان رسیده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

مالکی تصریح کرد: درحال حاضر ۵۸ شرکت باربری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ راننده با هفت هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع کامیون در ناوگان باری این استان فعالیت دارند.

او ادامه داد: سالانه افزون‌بر ۳۸۰ هزار تن انواع خوراک و نهاده‌های دامی برای مُرغداری‌ها و دامداری‌های چهارمحال و بختیاری نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار