شرایط اسکان دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به برگزاری غیر حضوری کلاس‌ها در دانشگاه علم و صنعت و همچنین لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی مطابق برنامه زیر برای گروه‌هایی از دانشجویان که شرایط حضور در خوابگاه مطابق مقررات صندوق رفاه دانشجویان را دارا هستند و نسبت به اخذ پروژه پایانی اقدام کرده و پروژه آن ها آزمایشگاهی است، تعلق می گیرد.

خوابگاه به تمامی ورودی های کارشناسی و همچنین ورودی ۹۷ و ماقبل این مقطع تعلق نمی گیرد. اسکان دانشجویان ورودی ۹۸ ارشد (در صورت داشتن پروپوزال مصوب ثبت شده در سامانه گلستان) و همچنین ورودی ۹۹ (در صورت داشتن پروپوزال مصوب ثبت شده در سامانه گلستان) مجاز است.

ورودی ۹۵ و ماقبل مقطع دکتری و ورودی های ۹۹-۹۸-۹۷-۹۶ (در صورت داشتن پروپوزال مصوب ثبت شده در سامانه گلستان) نیاز به حضور امکان اسکان در خوابگاه های دانشگاه را دارند.

گفتنی است؛ زمان بازگشایی خوابگاهها، نحوه ثبت نام و جانمایی اسکان طی اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ که فاقد پروپوزال مصوب هستند، در صورت وجود ظرفیت مجدداً اطلاع رسانی لازم جهت ثبت نام ایشان صورت می پذیرد.

به دانشجویان شبانه و دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز خوابگاه تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار