راستینه در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو:

قهرمانان المپیکی و ورزشی نباید مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قهرمانان ورزشی کشورمان نباید مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند و باید به مشکلات حوزه ورزش در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۱ توجه شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و متولی کمیته تربیت بدنی این کمیسیون در مراسم تجلیل از مدال آوران رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با اشاره به بیان دغدغه‌ها از سوی مدال‌آوران المپیکی در این جلسه تصریح کرد: قهرمان ورزشی کشورمان نباید مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس تلاش کرد در بودجه سال گذشته سقف اعتبارات حوزه فرهنگ از نیم درصد به ۲/۵ درصد افزایش داده شود. همچنین بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان از اعتباراتِ در اختیار کمیسیون به فدراسیون‌های رشته‌های المپیکی، مازاد بر اعتباراتشان داده شد. مجلس وظیفه دارد این رویه را در سال‌های آینده ویژه در تنظیم برنامه هفتم توسعه ادامه دهد.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو و سرمربیانشان به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی فروردین و احمد راستینه هفشجانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان حوزه ورزش کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار