فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، از دستگیری ۱۶۷ متهم تحت تعقیب در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های پلیس ایجاد نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت، مبارزه با جرم و مجرمان در جامعه است که به این منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع برخورد با محکومان فراری ومتهمان تحت تعقیب به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان کرمان اجرا شد.

اوافزود:به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، ماموران انتظامی با به کارگیری تمام توان و کار اطلاعاتی ۱۰۹ محکوم فراری و ۵۸ متهم تحت تعقیب قضایی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: بیشترین جرم انجام شده به دست متهمان در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، منزل، سیم برق، مغازه است.

سرهنگ مهدی پور امینائی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند و پلیس با تمام وجود برای دفاع از امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهارکرد: افزایش واحد‌های گشتی به صورت پنهان و آشکار در سطح شهرستان، یکی دیگر از اولویت‌های پلیس شهر کرمان است، زیرا معتقد هستیم حضور پلیس می‌تواند یک عامل مهم در کاهش جرائم باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار