قهرمانی مشترک گروه ۱۱ توپخانه و هوانیروز در رقابت‌های سه‌گانه ارتش

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت:رقابت‌های ورزشی سه‌گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد و بخش تیمی آن با قهرمانی مشترک «گروه ۱۱ توپخانه» و «هوانیروز» در این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: در این رقابت‌ها که با شرکت هشت تیم طی روز جاری در فضای باز پارک «یادگاران» مراغه برگزار شد، تیم‌های تیپ ۶۵ نزاجا و قرارگاه شمالغرب نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

اوافزود:در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز محمدرضا عباسی از تیپ ۶۵ نزاجا مدال طلا گرفت، مهدی بهرامی‌پور از گروه ۱۱ توپخانه صاحب گردن‌آویز نقره شد و بابک زرگرزاده از هوانیروز به مدال برنز رقابت‌ها دست یافت.

او اظهار داشت: این دوره از مسابقات سه‌گانه ارتش امروز در رشته‌های شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی برگزار شد و ۵۰ ورزشکار و مربی از یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کردند.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها نیز هدف از برگزاری آن را افزایش توان و آمادگی ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی برای حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی عنوان کرده بود.

مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و پادگان قدیمی این شهر همواره در رشد و بالندگی آن نقش اساسی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.