نوذری گفت: موجودی واکسن کرونا در اندیکا تنها ۲۰ درصد جامعه هدف را تامین کرده است، بنابراین نیازمند ارسال بیشتر واکسن هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امرالله نوذری فرماندار اندیکا گفت: اندیکا از نظر بافت جمعیتی با سایر شهرهای خوزستان متفاوت است، زیرا بیش از ۹۳ درصد جمعیت آن را روستاییان عشایر تشکیل می‌دهد و  موجودی واکسن در اندیکا کافی نیست و آنچه که تاکنون موجودی واکسن کرونا در این شهرستان بوده را تزریق کرده ایم و این موجودی تنها ۲۰ درصد جامعه هدف را تامین کرده است، بنابراین نیازمند ارسال بیشتر واکسن هستیم.

او در ادامه بیان داشت: اکنون و در این فصل از سال در شرایطی هستیم که عشایر در حال بازگشت به قشلاق خود هستند، ما در کمتر از یک ماه گذشته این پیشنهاد را ارائه دادیم که طرح ضربتی واکسیناسیون عشایر اجرا شود و با توجه به فاصله زمانی بسیار مراکز واکسیناسیون تا روستا پیشنهاد استفاده از ظرفیت مساجد نیز داده شده است.

نوذری افزود: حضور پزشک در مراکز واکسیناسیون از دیگر مشکلات ما است این شهرستان از نظر پرشکی نسبت به سایر شهرستان‌ها ضعیف‌تر است، پزشکی صبح در مرکز واکسیناسیون یا مراکز تست حضور دارد در عصر همان روز باید در درمانگاه‌ها مشغول فعالیت باشند و این خود مشکلاتی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار