نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: افتخارات رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس نباید در اذهان عمومی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد که از طریق ویدئو کنفرانس با سخنرانی رییس جمهوری همراه بود با اشاره به به تقارن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با اربعین حسینی و ماه صفر اظهار داشت: افتخارات رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس نباید در اذهان عمومی به فراموشی سپرده شود و نسل‌های آینده با این جان فشانی‌ها آشنا شوند.

او افزود: تمامی افتخارات و بالندگی‌های رزمندگان ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی، به تأسی از رشادت‌های امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا بود.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: مجاهدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، در عرصه مالی و جانی از خود ایثار و مجاهدت کردند تا بتوانند از اسلام و ایران در برابر دشمن متجاوز دفاع کنند.

او دفاع مقدس را از زیباترین و مهم‌ترین عرصه‌های عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران اعلام و تصریح کرد: بصیرت، شهادت‌طلبی، ایستادگی، ولایت‌مداری، ایثار و از جان گذشتگی را می‌توان از زیباترین مفاهیم دوران دفاع مقدس دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در خصوص فعالیت دولت سیزدهم نیز یادآور شد: مطالبه‌ها از دولت باید واقع‌بینانه و معقول باشد تا با درک شرایط دولت و درس گرفتن از معنویت و شهادت‌طلبی رزمندگان، بتوان راه آنان را ادامه داد.

او ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با تربیت نسل مجاهد و مقاوم و هچنین قرار گرفتن در مسیر صحیح، یعنی راه شهداء، محقق می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار