در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به تایباد، تعداد ۵۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه جلسه جمع بندی مصوبات در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در جریان سفر به شهرستان مرزی تایباد، ۵۰ مصوبه به تصویب رسید که در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، آبخیزداری و ورزشی هستند.

او افزود: اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های مدیریت شهری و آب شرب تخصیص داده شد و پروژه‌های ورزشی و فرهنگی بلاتکلیف، تعیین تکلیف شدند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت مرز دوغارون ادامه داد: میزان ۶۰ درصد کل مبادلات جمهوری اسلامی ایران از مرز دوغارون انجام می‌پذیرد که اهمیت به خصوصی براس کشور دارد.

معتمدیان با بیان اینکه از سال گذشته مصوباتی برای رونق تجارت در معبر بین المللی دوغارون تعیین شد؛ بیان کرد: امروز تعداد زیادی از این مصوبات به اجرا در آمدند که برخی از آن‌ها بیش از سه دهه دارای مشکلات اجرایی بودند.

او تصریح کرد: بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در مرز دوغارون، ۲۵ درصد به ظرفیت تجارت و بازرگانی بین ایران و افغانستان اضافه خواهد کرد.

با حضور محمدصادق معتمدیان در تایباد، سیلوی فلزی تمام مکانیزه ۳۰ هزار تنی شرکت آرد نگین تایباد و پرژه تسطیح و بهسازی جاده بین المللی گمرک دوغارون-اسلام قلعه به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی نیز با حضور در روستا‌های محمدآباد قدس، شمس آباد، دوغارون و شهر مشهدریزه تایباد با مردم محلی و متنفذین دیدار کرد.


انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.