معاون فرهنگی امور موکب سردار شهید همدانی گفت: ۱۰ نفر به نمایندگی مجموعه اعضای موکب سردار همدانی به کربلا معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود احدیان، معاون امور فرهنگی موکب سردار همدانی با توجه به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی استقرار موکب‌ها از سوی ستاد عتبات عالیات کشور ممنوع شده است، بنابراین تنها ۱۰ نفر از اعضای هیئت امنای این موکب مجوز حضور در کربلا را گرفته اند.

او افزود: این ۱۰ نفر به نمایندگی از کل مجموعه سردار همدانی از روز یکشنبه در صحن عقیله در تل زینبیه مستقر و به مدت ده شبانه روز خدمت رسانی خواهند کرد.

معاون امور فرهنگی موکب سردار همدانی ادامه داد: پیش از شیوع کرونا هر ساله این موکب به مدت ۱۰ شبانه‌روز در هر وعده سه هزار نفر را اسکان و اطعام می‌داد که تأمین هزینه همه این موارد از سوی مردم و به همت خیران بود.

احدیان اضافه کرد: این اعضای موکب تحت امر ستاد عتبات عالیات کربلا در جهت اسکان، اطعام، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خواهند بود، موکب سردار همدانی هر ساله ۱۰ کامیون تریلر مواد غذایی و وسایل مورد نیاز خدمت‌رسانی به زائران را به کربلا می‌برد که همگی کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم بودند.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال امکان استقرار موکب در کربلا نبود بنابراین هیچ کمک نقدی و یا غیر نقدی از مردم جمع‌آوری نشده است.

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.