نویسنده کتاب گفت: چهار و نیم سال با شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس زندگی کردم و بیش از ۱۲ سال برای نوشتن این کتاب‌ها و خاطرات آن سال‌ها وقت گذاشتم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،«سیدمحمدرضا موسوی نژاد» نویسنده پنج کتاب رونمایی شده در آیین امروز هم با اشاره به اینکه این کتب پس از بازنشستگی از شعل معلمی به رشته تحریر درآمده است گفت:تا جلد پنجم این کتاب‌ها را ادامه خواهم داد تا جوانان امروزی شناختی دقیق از دوران دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان از زاویه‌ای جدیدتر داشته باشند.

او افزود: شب عاشورا و شهادت ۷۲ تن از یاران امام حسین (ع) در یک روز اتفاق افتاد، اما هر کدام از شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس یار امام حسین بودند که هشت سال از اعتقادات و اسلام دفاع کردند.

اواضافه کرد: در ادبیات هشت سال دفاع مقدس متاسفانه به خیلی موارد اشاره نشده است که در این کتاب‌ها سعی کرده ام به آن موارد و موضوعات اشاره کنم و تصاویر تازه‌ای از دوران دفاع مقدس به جوانان نشان دهم.

نویسنده کتاب گفت:هم اکنون در حال نوشتن کتاب «قطعنامه ۵۹۸» و بیان بسیاری از ناگفته‌ها هستم.

 کتاب‌های «یاد‌های نیک جلد ۱ و ۲» خاطرات و زندگینامه فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس، کتاب «عمری که مرا داده شده بود بر زمین چنین گذشت» خاطرات و شرح زندگانی نویسنده و کتاب «اسطوره‌های تاریخی جلد ۱ و ۲» خاطرات، زندگینامه و رشادت‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس است که به همت «سیدمحمدرضا موسوی نژاد» به رشته تحریر درآمده است و نکته جالب این کتاب‌ها نوشتن خاطراتی از شهدای مراغه‌ای است که تاکنون در هیچ جایی مطرح نشده است.

«سیدمحمدرضا موسوی نژاد» متولد ۱۳۴۴ و از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان مراغه و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار