معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در این استان با اعتبار بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان در ۶ ماه نخست امسال ساخته شده است.

مهدی پارسی  معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان با زیربنای ۱۷ هزار و ۷۵۰ متر مربع، مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان‌های هامون و نیمروز مجموعا با زیربنای ۲ هزار متر مربع و همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل با زیربنای ۳۳۲ متر مربع از مهمترین پروژه‌های ساخته شده این مدت استان بوده است.

وی ادامه داد: ساختمان فرمانداری شهرستان‌های میرجاوه و نیمروز مجموعا با زیربنای هر کدام یک هزار و ۵۰۰ مربع نیز در۶ ماه نخست امسال  از سوی این اداره کل ساخته و آماده‌ بهره‌برداری شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیربنای کلی ۶ پروژه ساخته شده ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی استان از سوی این اداره کل در مدت ذکر شده ۲۳ هزار و ۸۲ متر مربع بوده است که بسیاری از آن‌ها سالیان متمادی نیمه‌تمام مانده بود که با همت جهادی در مجموعه مهندسی و ساخت تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

پارسی خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با پیشرفت فیزیکی متوسط بین ۴۰ تا ۸۰ درصد و با اعتباری افزون‌بر۲۳۲ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در حال ساخت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار