مدیر تیم فوتبال سایپا در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در لیگ آزادگان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خوش نظر مدیر تیم فوتبال سایپا در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ آزادگان اظهار داشت: از زمانی که لیگ برتر فوتبال آغاز شده است این اولین باری است که تیم فوتبال سایپا در لیگ یک حضور دارد. با توجه به این که هنوز مشخص نیست تیم فوتبال سایپا در لیگ حضور داشته باشد یا خیر، اما با توجه به نامه نگاری‌هایی که با باشگاه انجام داده بودند به احترام سایر تیم‌های در این جلسه حاضر شدم. تکلیف حضور سایپا در لیگ آزادگان مشخص نیست هرچند سایپا در سال ۷۳ سابقه سقوط به لیگ آزادگان ۲ را داشته است، اما سال ۷۵ به لیگ آزادگان برگشت.

خوش نظر با اشاره به شکایت باشگاه سایپا به دادگاه بین المللی عالی ورزش عنوان کرد: ما در این جلسه شرکت کردیم، اما سخت به دنبال شکایت خودمان در دادگاه بین المللی عالی ورزش هستیم و تمام مدارکی که نیاز بوده را به دادگاه ارسال کرده ایم. حق الزحمه دادگاه را هم پرداخت کردیم و فقط منتظر اعلام رای دادگاه بین المللی عالی ورزش هستیم. با توجه بالا بودن پرونده‌های ورزش در این دادگاه زمان دقیقی برای اعلام رای مشخص نکردند، اما با پیگیری‌های انجام شده از سوی باشگاه با توجه به مالی نبودن موضوع باشگاه سایپا به احتمال زیاد رای پرونده زود‌تر از سایر پرونده‌ها که اغلب مالی هستند اعلام شود.

مدیر تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه اگر رای دادگاه بین المللی عالی ورزش زمانی صادر شود که سایپا در لیگ آزادگان در حال مسابقات باشد، تکلیف تیم فوتبال سایپا چه خواهد شد گفت: این مسئله موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید در خصوص آن تصمیم گیری بکند تا تیم فوتبال سایپا به حق خود برسد. این اتفاق یکبار هم برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افتاد که در آن زمان صنعت نفت از هفته چهارم دیگر در مسابقات شرکت نکرد تا سال آینده که به لیگ برتر فوتبال برگشت. سازمان لیگ باید در این خصوص تدبیر کند تا به مشکل نخوریم.

او در ادامه در خصوص ۲ بازیکن سایپا تصریح کرد: در خصوص صادقی اطلاعات دقیقی ندارم و فقط میدانم که از چند باشگاه برایش درخواست ارسال شده است، اما در جریان ریز اتفاقات نیستم. جلالی یکی بازیکنان مد نظر استقلال است و مصدومیتش حاد نیست که نتواند بازی نکند. او می‌تواند یک ماه دیگر برای استقلال پا به توپ شود. موضوعی که مجیدی بیان کرده بود صحت نداشت و این بازیکن کار‌های خود را انجام داده است و استقلالی شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار