مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سرمایه‌گذاران بخش های گردشگری و صنایع دستی تسهیلات مناسب و ارزان‌قیمت پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهور ظرفیت های استان در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری روستایی بررسی شد.

صفایی با بیان اینکه دولت بر توسعه گردشگری روستایی تأکید زیادی دارد گفت: سرمایه‌گذاری در زمینه های بوم‌گردی، کمپ‌های عشایری و ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی در روستاها از سوی دولت به صورت ویژه حمایت می‌شود.

او عنوان کرد: حمایت از استارت آپ خلاق در حوزه گردشگری، فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در حوزه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این اداره‌کل درامسال است.

 ۲۸۵ نقطه گردشگری طبیعی،۷۸۰ اثر ملی ثبت شده در فهرست آثار ملی، جاذبه های مردم شناسی نظیر آوا و نواهای محلی، آیین و رسوم سنتی به ویژه در مناطق روستایی از جمله جاذبه های گردشگری استان به شمار می رود.

قبرستان لما، پل پاتاوه، پل بریم، بخش تاریخی شهر دهدشت (بلاد شاپور)، چهارطاقی خیرآباد این سرزمین را با تاریخ کهن ایران پیوند می‌زنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.