فرماندار شهرستان راسک با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت شهرستان، استان وکشور تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کدخدا فرماندار شهرستان راسک با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت شهرستان، استان وکشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

امنیت و آسایش در شمار ارزشمندترین نعمت‌های مجهول والطاف خفیه‌ی الهی قرار دارد، رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف در ارتباط و تأثیر مستقیم با مسؤلیت بزرگ و رسالت خطیری است که سبز قامتان نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می‌باشند.

نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، اقتدار، عزت و همراهی با مردم را سرلوحه کار‌های خود قرار داده و با بر تن کردن لباس خدمت و ایثار، همواره نظم، آرامش، امنیت و آسایش خاطر عمومی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده اند.

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها، مجاهدت‌ها ودلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی؛ آنان که اقتدار، صلابت، اخلاق مداری و همدلی با مردم را اولویت امر و دغدغه‌ی خاطر خود قرار داده و در راه حفظ نظم و تثبیت امنیت داخلی وطن همواره جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و مسلک و منش شهدای جان برکف ناجا در حیطه‌ها و مسئولیت‌های گوناگون، وتبریک هفته‌ی مزین به نام نهاد نیروی انتظامی، به حکم وظیفه از خدمات شجاعانه وکوشش‌های هوشمندانه فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور وزحمتکش نیروی انتظامی و مرزبانی در شهرستان مرزی راسک و استان پهناور سیستان و بلوچستان خالصانه قدردانی نموده و با تجلیل و سپاس گزاری صمیمانه از مساعی بی شائبه وبلاوقفه‌ی این تلاشگران بی مدعا، صحت، عزت وسربلندی مداوم وتوفیقات روز افزون قاطبه‌ی ایشان را در راه انجام احسن وظایف حساس و مسئولیت‌های خطیرمحوله، از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار