استاندار کردستان امروز از خانه صنایع دستی در سنندج و کارگاه های آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بهمن مرادنیا استاندار کردستان به همراه یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان و چند تن دیگر از مسئولان از خانه صنایع‌دستی و کارگاه‌های مرکز بازدید کرد.

استاندار کردستان در این بازدید ضمن دیدار با صنعتگران از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل تولیدکنندگان صنایع دستی قرار گرفت.

بهمن مرادنیا اظهار داشت: صنعتگران و هنرمندان کردستانی فعال در این حوزه سرمایه‌هایی هستند که باید به بهترین شکل از آن‌ها حمایت شود که امیدواریم با رونق دوباره بخش‌های اقتصادی در پسا کرونا این بخش نیز با همت صنعتگران و بخش دولتی سریعا رونق بگیرد.

در این بازدید یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث فرهنگی کردستان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت صنایع دستی و صنعتگران این بخش گفت: صدمات ناشی از شیوع ویروس کرونا به حوزه صنایع دستی استان بیشتر از سایر بخش‌های اقتصادی استان است که نیاز است در این زمینه اقدام‌های اساسی انجام شود.

هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی نیز با معرفی آثار و تولیدات خود به بیان مشکلات این بخش پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.