مدیرعامل شرکت هفت تپه:

اولین اولویت مدیرعامل جدید هفت تپه؛ پرداخت حقوق معوقه کارکنان هفت تپه است

ناصری گفت: اولین اقدام برای بهبود شرایط شرکت هفت تپه پرداخت حقوق معوقه کارگران این شرکت است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت هفت تپه بیان کرد: این شرکت در زمینه تولید شکر نقش بسیار موثری دارد اما به دلایلی در یک شرایط بسیار بدی قرار گرفت؛ با جلسه ای که در روزهای گذشته با آقای محمد مخبر جلساتی برگزار شد که در رابطه با این شرکت تعیین و تکلیف ها صورت گرفت. 

او در رابطه با تصمیم‌های گرفته شده در این زمینه توضیح داد: در پی این تصمیمات این شرکت به شکل پیمان مدیریتی به توسعه نیشکر از طرف سازمان ایدرو یا سازمان گسترش صنایع ایران واگذار شد. در ابتدای کار پرداخت حقوق عقب افتاده ۳ ماهه کارگران در دستور کار قرار گرفته است که این حقوق‌ها تا ۱۰ روز آینده به میزان یک ماه پرداخت خواهد شد و در فاصله زمان بسیار کوتاهی معوقه حقوق را پرداخت خواهیم کرد؛ همچنین لازم به ذکر است که ۱ تا ۲ ماه دیگر پرداخت حقوق‌ها به صورت روزانه خواهد شد.

ناصری با تاکید بر اینکه در این زمینه به کمک های بانک ملی و صادرات نیاز داریم، ادامه داد:  امیدواریم که همکاری های لازم در این زمینه را با شرکت هفت تپه نیشکر داشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه بازسازی باید گفت که نیاز است که کشت ها جدید را در اراضی که آسیب دیده اند تا جایی که انکان آن وجود دارد بازسازی کنیم و به زیر کشت ببریم اما و این کار باید تا اول آبان ماه انجام شود. محصولات این شرکت در اول آبان ماه آماره برداشت هستند و اگر تا موعد مقرر مسائل مربوط به این شرکت بر طرف نشد مجبور خواهیم شد که محصولات را به کشت صنعت امام خمینی (ره) و دهخدا واگذار کینم.

ناصری گفت: در آخر از فرماندار شوش و استاندار خوزستان این توقع می رود که همکاری های لازم را در این زمینه با شرکت نیشکر هفت تپه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار