خلیلیان گفت: حفظ امنیت و نظم جامعه مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آن‌ها است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: هفته نیروی انتظامی است وظیفه ما این بوده و هست که این هفته را گرامی بداریم و از زحمات شبانه روزی فرماندهان و نیرو‌های جان برکف ناجا تقدیر و تشکر به عمل بیاوریم.

او افزود: حفظ امنیت و نظم جامعه مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های  آن ها است و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند که بر روح و روان آن‌ها درود می‌فرستیم.

خلیلیان بیان داشت: تشکر می‌کنم از زحماتی که کشیدید و این همبستگی باید در استان بین همه اقشار، گروه‌های مرجع، مردم شریف، رسانه‌ها و .. وجود داشته باشد و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم امنیت، عمران و آبادانی خوزستان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدوار هستم که همه جامعه، اقشار مختلف و نیرو‌های نظامی انتظامی و مردم دست به دست هم بدهیم و بتوانیم استانی پیشرفته و آباد داشته باشیم و امنیت این استان که بر عهده نیروی انتظامی است سبب ساز رشد و توسعه خواهد بود و طبیعتا اگر مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان را برطرف کنیم به حفظ نظم و امنیت این استان کمک کردیم، به همین خاطر ما بایستی دست در دست هم دهیم و شاهد یک استان آباد و پیشرفته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار