مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۵ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

گلایه از خرابی خودروهای ایران خودرو
سلام وقت بخیر از بوشهر با شما صحبت می‌کنم من کارمند هستم و وامی جور کردم رفتم بهترین ماشین ایران‌خودرو خرید دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک خرداد ۱۴۰۰ ماشین تحویل دادند از زمان تحویل تا همین امروز من فقط تو ایران‌خودرو هستم هیچ کس نیست به این وضع رسیدگی کند.


خرید بیمه دانشجویی سال‌های قبل
سلام خدمت ریس سازمان تامین اجتماعی، از شما خواهش می‌کنم، که بیمه دانشجویان سال‌های قبل یا بعد از آن را مانند مثل بیمه پیگیری کنید.


تغییر وضعیت شغلی کسانی که در دوران کرونا طرح گذراندند
الان بیش از ۱۴ ماه در دوران کرونا در بیمارستان کار کردم تورو خدا بدون آزمون ما طرحی هارا بگیرید امیدوارم بررسی شود و اجرا شود


بورس را دریابید.
پالایش یکم بعد از گذشت بیشتر از یک سال است هنوز در ضرر است. لطفا پیگیری کنید.


گرانی گوجه فرنگی
به دلیل سطح کاشت کم و تولید کم گوجه فرنگ وصادرات بیش از اندازه متاسفانه بازار داخل با مشکل مواجه شده و قیمت این محصول به شدت بالا رفته است که خانواده ها رو با مشکل روبرو نموده . لذا باید اول بازار داخل تامین گردد بعد صادرات با محدودیت اعمال شود .


درخواست مطالبه واردات خودرو
سلام واقعابه عنوان یک شهروند از شما می‌خواهم که گزارشی درمورد واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار داخل تهیه و انتشار نمایید. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار