سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ مهرماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۸۶۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۶ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد ۴۲  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۸۶۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۶ هزار  واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۴۷۳ واحدی بر روی پله ۳۹۸ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۵۷ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد قرار گرفت. زاگرس نیز بیشتر تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته است.

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۴ هزار و ۲۸۳ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۴۱۸ واحدی بر روی پله ۳۹۸ هزار و ۷۶۵ واحد قرار گرفت. فولاد، فملی و شپنا سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این لحظات بازار هستند.

فسبزوار نیز پرتراکنش‌ترین نماد بورس در این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۵ هزار و ۷۹۲ بر روی پله یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۰۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شپدیس بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص داشته اند.

فسبزوار نیز پرتراکنش نماد در بورس تاکنون بوده است.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه با افت ۱۲ هزار و ۴۵۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۹۲۹ واحد بر روی پله ۳۹۷ هزار و ۴۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد شتران، فولاد، فملی نیز سه نماد تاثیر گذار بر شاخص در این دقایق هستند.

سه نماد پتایر، دلقما، آپ بیشترین افزایش قیمت در بورس و سه نماد شتران، فسرب، شسینا نیز در این دقایق با بیشترین کاهش قیمت همراه شدند.

در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افت ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۲ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار