مدیر عامل آبفای استان مرکزی گفت: تا پایان سال ۳ طرح مهم آبرسانی در شازند، خمین و ساوه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  عرفانی نسب مدیر عامل آبفای استان مرکزی در حاشیه بهره برداری از ۵ طرح آبرسانی در نقاط روستایی و شهری ساوه گفت: تا پایان سال ۳ طرح مهم آبرسانی در شازند، خمین و ساوه به بهره برداری می‌رسد.

عرفانی نسب افزود: فاز دوم آبرسانی به مجتمع کمال صالح شازند، اجرای تصفیه خانه شهرستان خمین و تکمیل پروژه آبرسانی سردار سلیمانی در ساوه از مهمترین طرح‌های در دست اقدام آب و فاضلاب استان مرکزی است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: برای امسال بیش از ۳۳۰ طرح در حوزه آبرسانی در استان مرکزی تعریف شده که بیشتر این طرح‌ها در حوزه روستایی است.

مدیر عامل آبفای استان مرکزی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها۳۵۰میلیارد تومان ابلاغ اعتبار شده که در صورت تخصیص این اعتبار این طرح‌ها هم تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

با ادامه داد: هم اکنون ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان مرکزی از آب سالم بهداشتی برخوردار هستند که با اجرای طرح‌های ابرسانی به ۳۰ روستای جدید این میزان به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی ۵ طرح آبرسانی با صرف اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال در نقاط روستایی و شهری شهرستان ساوه به بره برداری رسید.

این طرح‌ها موجب دسترسی آسان مردم شهر آوه و ۴ روستای مَر، یلداش آباد، ملک آباد، قیز قلعه به آب آشامیدنی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.