اتصال ۲۸ جایگاه عرضه سوخت در استان همدان به سامانه هوشمند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت:۲۸ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل به سامانه کارت عرضه سوخت دولتی متصل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امین روستایی ، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان با اشاره به اینکه  عملیات رفع مشکل جایگاه‌های سوخت استان همچنان ادامه داردگفت:استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه سوخت دارد که اکنون همه آن‌ها فعال و به مدار ارایه خدمات متصل و فعال شده اند و  این تعداد ۲۸ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل به سامانه کارت عرضه سوخت دولتی متصل شده است.

او اظهار داشت: با تلاش ۲۴ ساعته نیرو‌های فنی و تخصصی این منطقه، مشکل ارایه بنزین و نفتگاز در استان همدان برطرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت: درحال حاضر ۲۸ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و ۶۸ جایگاه نیز از طریق قطع ارتباط با سامانه (بای پس) با نرخ دوم (آزاد) در مدار خدمت رسانی قرار گرفتند.

روستایی بیان کرد: از ابتدای بروز مشکل ۱۵ تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی مشغول کار برای رفع مشکل هستند تا به آمار و نقطه مطلوب و رضایت بخشی در خصوص راه اندازی جایگاه‌ها برسیم.

او ادامه داد: نیرو‌های این شرکت تلاش دارند تا با اعمال تغییرات نرم افزاری، هر یک از نازل‌ها را دوباره برنامه ریزی و راه اندازی کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان با اشاره به اینکه همه جایگاه‌ها تا فردا به سامانه عرضه سوخت دولتی متصل می‌شوند از مردم استان خواست با حوصله و صبر، نیرو‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

روستایی افزود: تعداد جایگاه‌های راه اندازی شده هشت ناحیه منطقه همدان به تفکیک جدول، در فایل "مشخصات جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان همدان" قابل روئیت است.

منبع ایرنا

نتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار