وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه نشست گروه ۲۰ در مصاحبه‌ای درباره مذاکرات وین اظهار نظر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز در حاشیه نشست گروه ۲۰ در رم در مصاحبه با خبرنگار شبکه سی‌ان‌بی‌سی در مورد مسائل مربوط به ایران و بازگشت به برنامه هسته‌ای صحبت کرد.

او گفت: «مقامات ایران می‌گویند تا آخر نوامبر به مذاکرات باز می‌گردند، اما باید دید این اتفاق می‌افتد یا خیر.»

بلینکن در ادامه افزود: آمریکا با شرکای نزدیک خود از جمله آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه مشغول همکاری برای حل کردن چالش هسته‌ای ایران است. هنوز فرصتی برای ایران برای بازگشت به مذاکرات هسته ای و پایبندی متقابل به توافق وجود دارد!

او مدعی شد: «ما اعتقاد داریم دیپلماسی بهترین راه برای بازگرداندن برنامه هسته‌ای است. اما اگر ایران نخواهد به برجام بازگردد، باقی گزینه‌ها روی میز خواهد بود.»

بلینکن ضمن طفره رفتن از پاسخ به سوال مجری که آیا گزینه نظامی هم جز گزینه‌های روی میز است یا خیر گفت: «همانطور که همیشه گفته‌ایم، همه گزینه‌ها روی میز است. اما نکته مهم این است که متاسفانه ایران به سرعت در حال پیشروی در برنامه هسته‌ای خود است.»

بلینکن ادعا کرد: زمان مورد نیاز ایران برای تولید کافی ماده شکافت‌پذیر و دستیابی به سلاح هسته‌ای کوتاه‌تر و کوتاه‌تر شده است.

او خاطرنشان کرد در صورت بازگشت به توافق، هم آمریکا و هم ایران می‌توانند همه مزایای توافق را بازگردانند.

در ادامه روزنامه نگار آمریکایی ادعا کرد ایران هفته گذشته علیه نیرو‌های آمریکایی در سوریه حمله پهپادی انجام داده است. او در ادامه ادعای خود این سوال را مطرح کرد که آیا اعمال تحریم بر ایران می‌تواند جلوی چنین رخداد‌هایی را بگیرد؟

در پاسخ، بلینکن اظهار کرد که بایدن آماده است که هر اقدامی که مناسب باشد و به هر طریقی که مناسب باشد برای جلوگیری از انجام چنین اقداماتی از سوی ایران انجام بدهد.

تاکنون ۶ دور مذاکرات در وین، پایتخت اتریش و با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران انجام شده که آخرین دور آن در تاریخ ۳۰ خرداد ماه امسال بوده است.

در این نشست‌ها نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ (چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان) حضور داشتند و آمریکا نیز غیرمستقیم در جریان آن قرار می‌گرفت، البته کارشکنی آمریکا در رفع تحریم‌ها باعث شده تا مذاکرات تاکنون به نتیجه مشخصی نرسد.

آمریکا در حالی مدعی تمایل به بازگشت به برجام و مذاکرات وین است که همچنان به باقی ماندن تحریم‌های ذیل برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران اصرار دارد و هیچ حُسن‌نیتی از خود نشان نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصر
۱۸:۱۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
در این که دولت جدید ایران دنبال برجامه شکی نیست ولی مشکل اینجاست که امریکا برجام رو نمیخاد چون دوست داره ایران تحریم و بی پول باشه تا شاخ نشه روسیه هم دوست داره ایران تحریم و درتنش باشه تا نتونه صادرات گاز به اروپا داشته باشه و خودش انحصاری گاز بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شما همه هارت و هورتتوتن به قدرت و تعداد ادمکشیتونه
اگه دنیا قانون داشت چوب تو آستین تک تک شما بعنوان جنایتکار جنگی میکردن
میذاشتن هر روز زر زیادی بزنی بوزینه پوزه باریک
Austria
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
آقای بلینکن خودت را به اون راه نزن!!
شما که خودتون (آقای ترامپ) بذله گو برجام رو پاره کرده اید . ما رو که آقای روحانی و ظریف و لاریجانی قرص و محکم به این میز برجام قل و زنجیر سفت زده اند و ما که این جا بودیم و هستیم.
شما بفرمایید همون قراز داد رو خودتون که پاره کردید کپی اش رو خدمتتون بدیم .
مذاکرات جدید لازم نیست تعهدات همون قراز داد برجامی که پاره پوره کردید انجام بدید کافی است!

برو (بلینکن) و خوش باش که شنیده ایم این گزافه ها از قبل
که نیستیم خریدار لاف و گزاف و هراسی هم نیاورد باری
سخن مگوی ز (آپشن) و میز و مده وعده سر خرمن
دکان کید جای دیگر بگشای
فروش نیست آنجا که ما دکان داریم.
-
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اگر عرضه داشتید تمام گزینه های روی میزتان را در افغانستان رو می کردید و این همه باعث خنده و مضحکه مردم دنیا نمی شدید
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۶:۰۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
عزیزم،گزینه هاتونو غلاف و شیاف کن! تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
وزوزکردن بیشتر نشونه ترسشون تا قدرت نمائی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
فقط باید بهش گفت خفه شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بذاربد اونها تو ترسشون بمونن !!!
این مانورهای جدید هم نشونه ترس اونهاست نه قدرتشون !!!
هرجنگی با ایران یعنی تمام شدن سلطه غرب بر کل جهان !!!
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
این حرفها از این بزدل نشان کوتاهی مقامات ایرانی است که این صهیونیست می گوید: (اگر ایران نخواهد به برجام بازگردد، باقی گزینه‌ها روی میز خواهد بود). ایران نباید افسارمان را به دست اینها بدهد و باید از برجام خارج شود. اینها هیچ گزینه‌ای ندارند جز تهدید لیبرالهای ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
لعنت بر خرمگس
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
چرا نظرات درج نمی شود وقتی انتقادی صحیح هم از ناتوانی مقامات می شود؟ این عین عملتان هست ه در زمان دولت قبلی کردید از ترستان. چه نوع نظرسنجی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
یه دیوونه الاخ یه سنگ میندازه داخل چاه هزار تا هشیار هم نمیتونن درش بیارن
ایران داشت برجام رو اجرا میکرد تا ترامپ قمارباز قاتل پیداش شد
حالا امروز و فردایی است که موشک هسته ای مافوق صوت ایران ده بار دور کره زمین رو دور بزنه
حالا پیرمرد تو میتونی خونخواهان شهید سلیمانی رو راضی کنی که
Iran (Islamic Republic of)
خرزو
۰۱:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
مردم کره شمالی تو‌فقر هستن دلیلش تحریم‌های سازمان ملل .دنیای نامردی شده مردم چه گناهی کرده‌اند .آمریکا اگه قصد بازگشت داره یه شبه بلیدن می‌تونه فرمان لغو تحریم‌های برحانی بده نیاز به کنگره هم نداره .متاسفانه اوناهم دیگه تمایلی ندارن ما هم باید از اولش درست پیش می‌رفتیم که تو تله غرب نیافتیم .نباید اسراییل را به نابودی تهدید میکردیم مگه اسراییل مارا به نابودی تهدید کرده پس به خاطر اعراب امروز امنیت ملی مردم توسط چند نفر به خطر افتادت .خداوند خودش درست بکنه وگرنه این قشر تند رو که روزشمار نابودی اسرائیل را نصب کرده فقط مملکت را به تباهی میمشونه و بس.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۱:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اولاً کسی که از مذاکرات بیرون رفته باید برگردد ما که بیرون نرفته بودیم ثانیاً امریکا و همپیمانانش تقریباً هر چه برگ برنده
داشتند خرج کردند حالا نوبت ماست که از سیاست چماق و هویج استفاده کنیم نه انها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
نهایت گزینه شما حمله نظامی است ،افغانستان و عراق و لیبی،اگر راست میگید بیا ما منتظریم گزینه روی میز رو عملی کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
هر ثانیه هر دقیقه هر ساعت هر روز هر هفته هر ماه هر سال به مدت ۴۳ سال این حرفارو میشنویم!! گوینده هاش عوض میشه ولی حرفها همان حرفهای قبلی ! بابا شما شپشی ولی فکر میکنی خر مگسی تو هر معرکه ی ابراز وجود میکنی !! الان وقتشه بگیم
تموم شد ؟
خیلیییی تاثیر گذار بود :))))
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
هر توافقی با دولت فعلی آمریکا فقط و فقط ۳ سال اعتبار داره.وقت خودتونو تلف نکنید یا تضمین بدن یا خفه بشن ما ۷۰۰ سال عمر نمیکنیم که ۴ سال یبار یه چهل پدر آمریکایی بیاد و بزنه زیر همه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
احمقانه ترین حرف تاریخ صحبت از همه گزینه های روی میز هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اگه اونجا کشک پیدا میشه بساب وگرنه آدرس پستی بفرست
-
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
روابط با چین و غیر متعهدها و سایر کشورهایی که از آمریکا ضربه خورده اند و در نتیجه از آن متنفرند تو دهنی محکمی به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
✖هروقت این دلقک هامیگویند:همه گزینه ها روی میزاست!!! اندیشمندان و پیرعاقلان جهان،یادآن شب ورودناگهانی غول نظامی اتمی روسیه بزرگ به میدان جنگ جهانی سوریه(سال۹۵)وبه پشتیبانی رزمندگان غیورحزب الله می افتند.||| #حتی (اوباما)ی سفیه گزینه باز هم،بعدا ازاین رکب سنگین ناغافل وآبروریزی حیثیتی نیروی غرب،به عجیب بودن معادلات ناخوانده شرق،بادهان باز،اذعان واعتراف کرد!!! |||❎همیشه یادداشته باشیم:معادلات جهان در دست وخواست ((خدا))ی حاکم است ونه روی میز ناهارخوری آدمیزادنماهای دلقک وحقیردنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
بابا بشین سرجات تا حالا هرچی از دستتون برآمده کردید تازه می گی همه گزینه ها روی میز هست.شما و اروپایی ها آبی ازتون گرم نمیشه.دروغگوهای دزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
از دولت میخواهیم که با غربیها وارد مذاکره نشوند این مسیر را آنهاپیش بینی و برایش برنامه ریزی کرده اند از یک طرف ایران را وارد مذاکره کرده و بدون درنظر گرفتن خواسته های ایران صرفا" وقت تلف میکنند و از طرف دیگر با سلطه رسانه ای خود در داخل و خارج اینگونه القاء میکنند ایران مانع پیشرفت مذاکره است تا از این طریق به ایران فشار وارد کنند که در دالان طراحی شده خودشان حرکت کند ؛ تا ایران را به مقصدی که خواست خودشان وهمان نهایتا" گرفتن استقلال کشورمان است برسانند .
بهترین روش مقابله با آنها هم همانست که آقای امیر عبداللهیان گفت ؛ آمریکا باید با آزاد کردن ۱۰ میلیارد دلار از دارائیهای ایران حسن نیت خود را اثبات کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چقدر این آمریکایی ها حرف های تکراری میزنند.... ما هیچ مذاکره ایی با رژیم خبیث و تروریست آمریکا نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
گزینه هاتو بزار لب کوزه آبشو بخور
هر ظلم و تحریمی میتونستید علیه ملت ایران به کار بردید ما دیگه آب از سمون گذشته تا تهش وامیسیم و قطعا روزی به همراه ملت آمریکا نابودی لابی حکومت صهیونیستی و جنایت کار آمریکا رو جشن میگیریم هیچ انسانی موافق ظلم های حکومت آمریکا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ما هیچ مذاکره ایی با رژیم خبیث آمریکا نداریم. وسلام. ما فقط و فقط باید رهنمودهای مقام معظم رهبری ،را اطلاعت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
همه کشورها فقط بفکر منافع خودشان هستند برای همین درعالم سیاست دوست ودوشمن بعضی مواقع جایشان عوض میشود! آمریکاهم شک نکنید هرزمان متوجه شودباحمله به ایران سود بیشترازهزینه است، یک دقیقه روهم تلف نمیکندچه کاملاً همه خرده فرماشهاروقبول کنیم چه بی تفاوت باشیم.بنابراین ایران باید وقت وانرژی وهزینه هاروبرای قدرتمندترشدن ومواضع محکم اتخاذکردن صرف کندوهمیشه با عقل ومنطق دست فرصت طلبها رو روکند تا بهانه ای برای سوءاستفاده ایجادنکند تعصب وبی تدبیری ورویا پردازی وخشم وکینه ورزی وبی منطقی و..... آفت بزر
گی است برای نفوذدشمنان به این آب وخاک
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
منم معتقدم اتفاقی نمی افته اونها یک جنگ بی هزینه را برعلیه کشور ما اداره میکنن فقط با حرف. باید مثل روسیه فقط به خودمون اتکا داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این یکی (وزیر خارجه آمریکا) دیگه خیلی نادانه !
واقعا" که خداوند ، دشمنان ما را از نادان ها قرار داده !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
توبه گرگ مرگه اینا بجز زبون زور هیچی حالیشون نیست.اگه گزینه هاشون رومیزه چرا خودشون رفتن زیر میز . درضمن مارا تهدید نکنید چون اینجا کشور الله اکبره.الله اکبر جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
مثلا میخاد جنگ راه بندازه.اول از همه دو هزار تا موشک میاد تو کله متحد الکیتون اسقاطیل.تلاویو که محو میشه.بعد هم نوبت شماست.
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این حرف این بزدل نشان کوتاهی مقامات ایرانی است که می گوید: اگر ایران نخواهد به برجام بازگردد، باقی گزینه‌ها روی میز خواهد بود. ما نباید افسارمان را به دست اینها بدهیم و از برجام خارج شویم. اینها هیچ گزینه‌ای ندارند جز تهدید لیبرالهای ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۰۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
باز شروع کردن همه گزینه ها روی میزه
پس هنوز گزینه های ما رو ندیدن فقط یک سیلی خوردن بقیه گزینه ها تا تل اویو روی میز ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
مرده شور تو و گزینه هاتون را ببره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
شما خیلی وقته گزینه های روی میزتون به فنا رفت تهدیدات شما تو خالیست مثل وعده هاتون ما باید تحریمهارو بی اثر کنیم هر موقع آمریکا همه تحریمهارو لغو کرد و تعهد داد دوباره از برجام خارج نشود بعد از 6 ماه راستی آزمایی به تعهداتمون بر میگردیم گذشت زمانی که غربگراها مارو معطل شما کرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
انشا الله که مجازات خداوند شامل حال دولتمردان آمریکا شود که هر چه ظلم و زور و ستم و بدعهدی و دروغگویی است مال اینها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در برگذاری جلسه مذاکرات نباید عجله کرد!
اونا هر وقت بخواهند ایران را بار کنند برای برگذازی جلسه عجله می کنند،
اونا نچیزی میدن نه چیزی از دست میدن،ما از دست دادیم و چیزی بمان نمیدن،پس اینقدرباید در برگذاری جلسه برجام تاخیر انداخت که اولآ برنامه هایی که بریمان چیدن از نفع بیفته و مکرشون به خودشون برگرده و خوب تشنه شون کنیم!
Canada
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
گزینه ها از زیر میز
به روی میز امد
کی اتفاق افتاد که
ما متوجه نشدیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این حییوونای تروریست کت شلواری هیچ بویی از انسانیت نبردن و بخاطر منافعشون کل دنیارو بهم ریختن‌.‌ شما حرف آدمیزاد حالیتون نمیشه.. بمب اتم‌ دلتون‌میخواد‌‌‌.. توافق کردیم چه انفاقی برامون افتاد که بخوایم دوباره مذاکره کنیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در هر صورت تو این ماجرا نه آمریکا ضرر میکنه و نه اروپا و نه حتی دولت مردان و بزرگان کشور ما ،این مردم عادی و مستضعف ایران هستن که باید تاوان سیاست های غلط داخلی و خارجی را تو زندگیشون بدن وگرنه مسئولان ما هیچوقت نمیتونن درک کنن که زندگی برای مردم عادی ایران چقدر سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
یعنی چند تا عاقل گیر نمیاد راه فراری بیابند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۹:۵۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
باید به این بی همه چیزِ زبان دراز گفت که همه گزینه روی میز ایران است. دست از پا خطا کنید اسرائیل شخم زده می شود و تمامی شرکای آنها در آتش خواهند سوخت. باید به کشورهای ریزه میزه دور و بر فهماند که زبان درازی به نفعشان نخواهد بود و از موشکهای سرگردن نمیتوانند فرار کنند چه بسا در آسمان هنگام فرار پودر خواهند شد تا زمین از نجاسات پاک شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
توافق کنید
انقدر مردمو تو فشار نذارید
تحملشون حدی داری
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
برگشت ایران به برجام اشتباه مکرر است. به هیچ عنوان نباید به برجام متعهد بشویم، تا بعد یک نادان بیاید وبطور یک جانبه همه ۱۲ سال مذاکره و توافق را دور بریزد. ایران باید هرچه سریتر از توافق NPT و توافق الحاقی هم خارج بشود وگرنه این اسعمارگران دوباره چیزی را بامبول می کنند تا یک بار دیگر حرف خود را به کرسی بنشانند و امتیاز بگیرند. در نهایت اینکه ما را تهدید به جنگ می کنند.چهل سال است که در سایه جنگ زندگی کردیم.تحریم بکنند، ما که تورم ۶۰۰ درصدی حسن روحانی را پشت سر گذاشتیم ، دزد ها در ملع عام گردن بزنید تا ما مردم پشتیبان نظام باشیم وگرنه با مذاکره و گفتگو به جائی نخواهیم رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ساکت شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
هدف آمریگا کاهش سرعت رشد اقتصادی ایران است این حرفهای احمقانه بهانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
پس تا دیر نشده بیشتر از این فرصت رو با افراطگرایی ازدست ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خدایا چرا مسولین ما چرا اینقدر محدودیت و دست و پا بسته بودن را براحتی قبول میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اینطوری که فایده ای نداره یا باید تحریمها برداشته بشه یا باید ما بمب اتم داشته باشیم مردم بی خودی رنج نکشند اگر رنج بکشند پس ما باید بمب اتم داشته باشیم و گرنه رنج مردم بی معنی است.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
زیر میز بزاری روی میز بزاری هر قبرستونی بزاری بزار ولی هیچ غلطی نمی تونی بکنی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۱۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در صورت پیمان شکنی بیشتر غربیان بدانند که
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح اتمی هم نیاز دارد.
ایران ما برای پدافند صلح آمیز کیهانی به سلاح هم نیاز دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حمله به عین الاسد ما نشان داد هیچ گزینه ای روی میز جز دروغ و پیمان شکنی و تحریم و ناجوانمردی ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اشغال همه گرگها یک طرف ایران ما هم یک طرف همین حالا هم فکر نکن ما گزینه نداریم ما هم هزاران گزینه داریم ،افسوس که مدیران نا لایق و مسولان ما راه غربگرایی را در پیش گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
هیچ گزینه ای روی میز نیست والا اگه میتونستین تا حالا هزار بار تهران رو عین بغداد بمبارون میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
همین که پراید ۵ میلیونی را ۱۵۰ میلیون میخریم یک گزینه روی میز بود بفهم بفهم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کجای بغداد رو بمبارون کردن پروفسور
-
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اگر بغداد را بمیارانکردن پس 600 هزار عراقی کی مردن ؟ پرفسور بی خبر از دنیا ...خخخخ صحت خواب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
نه آمریکا قصد بازگشت و برداشتن تحریم ها رو داره و نه ایران تمایل چندانی به مذاکره مجدد داره پس این همه وعده و وعید بیهوده هستش و بذارید آمریکا و کشورهای اروپایی تحریم های خودشونو اعمال کنند و کشور هم همچنان در رکورد بمونه ما که عادت گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ناشناس خاک... که با شماها شدیم هشتاد ملیون!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
رحمت بهت کاملا درست گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
شما از این ادعاهای تکراری و نخنما خسته نشدی؟ تحریم جدیدی هم مگه مونده؟! چه آشی چه کشکی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
عادت گرفتی؟ میخوای بگیم چشم؟
آخرین اخبار