معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طی تدوین برنامه‌های عملیاتی اقتصادی، تا سال ۱۴۰۴ شاهد پیشرفت و آبادانی مناطق محروم خراسان رضوی خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و دامپروری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تایباد گفت: با تدوین برنامه‌های عملیاتی اقتصادی، یکی از هدف گذاری‌هایی که در استان انجام شده؛ توسعه متوزان در تمام شهرستان و به ویژه مناطق محروم است.

او افزود: در همین برنامه‌های عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ شاهد پیشرفت و آبادانی در سطح استان و مناطق محروم و همچنین اشتغالزایی در این مناطق خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی برنامه‌های مشخصی توسط نهاد‌های اقتصادی استان طراحی شده و نیز منابع مالی مورد نیاز این حوزه‌ها مانند بودجه‌های دولتی و تسهیلات آمارگیری شده است.

اشرفی با اشاره به سفر استاندار خراسان رضوی به افغانستان بیان کرد: سه روز پیش نشستی با حضور معاونان استاندار هرات افغانستان در مرز دوغارون صورت گرفت که در آن مصوبات سفر استاندار به هرات پیگیری شد.

او تصریح کرد: با توجه‌های ظرفیت‌های مناسب کشور افغانستان در حوزه امنیت غذایی، یکی از برنامه‌هایی که بین هیئت‌های ایرانی و افغانستانی مبادله شد؛ کشت فراسرزمینی بود.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.