معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در شهرستان فردوس با مشارکت ۸ هزار دانش آموز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند، آبیار معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس در مراسم نمادین  انتخابات  شوراهای دانش آموزی که با حضور مسئولان در محل هنرستان مهندس کاظمی برگزار شد گفت: بیست و چهارمین مرحله انتخابات شورا‌های دانش آموزی با شعار «شورا‌های دانش آموزی طلایه دار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در ۸۰ آموزشگاه شهرستان فردوس برگزار شد که ۸ هزار دانش‌آموز در این دوره از انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی افزود: درمجموع در این دوره ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز خود را در معرض انتخاب قرار دادند که از این میان ۴۵۰ نفر به شورا‌های دانش آموزی مدارس شهرستان فردوس راه خواهند یافت و ۲۱ تیم کار نظارت بر انتخابات را بر عهده داشتند.

آبیار شورا‌های دانش آموزی را پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری و مشارکت و احساس مسئولیت نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شورا‌های دانش آموزی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس نیز گفت: شورا‌های دانش آموزی باید با نظرات سازنده خود مدیران مدارس را در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.

 حلاج مقدم از مدیران مدارس خواست به شورا‌های دانش آموزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در تصمیم گیری‌ها از ظرفیت این شورا‌ها که بر خاسته از رأی و نظر دانش آموزان است استفاده کنند.

وی با اشاره به شعار امسال شورا‌های دانش آموزی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: دانش آموزان حتماً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و چشم‌انداز آینده این کشور ترسیم کرده‌اند را مطالعه و برای آنچه رهبری از آنان در این بیانیه خواسته، تلاش کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.