فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بارش برف در جاده های جنوب و مرکز استان ادامه دارد، رانندگان احتیاط کنند و تنها در گردنە زمزیران بدون زنجیر چرخ تردد امکان پذیر نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حجت مشتاق فرمانده پلیس راه استان آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک شدید در شش کیلومتر از گردنه زمزیران موجب لغزندگی جاده شده است و رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند بایستی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ مشتاق ادامه داد: در حال حاضر بارش برف در گردنه مایین بولاغ شاهین دژ و جاده های نقده به پیرانشهر و همچنین جاده مهاباد به بوکان یا جاده برهان ادامه دارد و تردد در این مسیرها در جریان است ولی باید رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند باید موارد ایمنی  را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه استان آذربایجان غربی از رانندگان و کسانی که قصد مسافرت در جاده‌های استان به ویژه در جنوب و مرکز  استان را دارند، خواست: قبل از آغاز سفر وضعیت راه‌ها را از پلیس راه و راهداری و رسانه‌های موثق پیگیری کنند و وسایل گرمازا از جمله پتو و جیره خشک غذایی کافی به همراه داشته باشند.

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.