هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و فرهنگ حضوری می‌شوند

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: امتحانات پایان ترم با توجه به شرایط فعلی کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نحوه برگزاری کلاس‌های ترم جاری اظهار کرد: قطعا دانشجویان کارشناسی نمی‌توانند به صورت کاملا حضوری در کلاس‌های درس دانشگاه علم و فرهنگ حاضر شوند.

او افزود: در حال حاضر کلاس‌های عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و... دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکتری به صورت حضوری آغاز شده است و از آن جایی که بیشتر دانشگاه‌ها روی آموزش‌های حضوری دانشجویان کارشناسی هم برنامه ریزی می‌کنند؛ بنابراین دو جلسه را برای آموزش‌های حضوری به آن‌ها با هماهنگی دانشکده‌ها اختصاص خواهیم داد.

هاشمی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت به صورت حضوری برگزار شوند، مگر اینکه شرایط بیماری قرمز شود و ستاد ملی کرونا هم بخواهد بحث خاصی را برای شهرتهران داشته باشد که قطعا آن زمان نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم هم با توجه به شرایط تغییر خواهد کرد، اما طبق موضوعی که ابتدای ترم اعلام کرده ایم امتحانات به شیوه حضوری خواهند بود.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ ادامه داد: همه دانشگاه‌ها در تلاش هستند تا برنامه آموزش‌های ترم بهمن را به صورت حضوری بنویسند و ما هم به همین شکل برنامه را تدوین خواهیم کرد و از شیوه آموزش مجازی به صورت کمکی برای ترم بهمن استفاده می‌کنیم، البته تصمیم گیری در این زمینه منوط به مجموعه بیماری کرونا است تا اجازه اجرایی کردن برنامه‌ها را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار