مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از کادر درمان در خراسان رضوی واکسن آنفلوانزا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیررضا صالح‌مقدم مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون افزون بر ۱۰ هزار نفر از کادر درمان زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به طور رایگان واکسن آنفلوانزا تزریق کرده‌اند.

او افزود: بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۵ هزار نفر پرسنل شامل پزشک، پرستار، کارکنان اتاق عمل، هوشبری و سایر شاغلان این حوزه دارد که به تدریج همه آن‌ها واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند.

مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با توجه به احتمال تداخل و همزمانی این بیماری با شیوع کرونا در فصل پاییز، تزریق واکسن آنفلوانزا به گروه‌های هدف، بویژه کادر درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صالحی مقدم بیان کرد: تزریق دُز سوم یا یادآور واکسن کرونا به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از چند هفته گذشته آغاز شده است و به تدریج و با اولویت‌های تعیین شده همه کادر درمان دز سوم این واکسن را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.